factory.hu
Factory
on-line marketing divízió
tanácsadás és kivitelezés
Kommunikációs audit
Honlap optimalizáció
Keresőmarketing
Válságkommunikáció

Honlap optimalizació


Mára egy cég, vállalkozás, vállalat honlapja és egyéb online aktivitása a világháló üzleti térnyerésével, a marketingkommunikációs funkciók mellett az e-business alkalmazásokkal kibővülve stratégiai versenyeszközzé vált.

Az online marketing stratégia akkor lehet sikeres, ha a weblapja, honlap könnyen megtalálható, elérhető mások - a potenciális érdeklődők, ügyfelek számára. Ehhez ismertnek kell lenni, látogatókat kell vonzani. Ez legtöbbször az elsődleges feladat, látogatók nélkül nincs üzlet, minden más csak eztán következhet.

Mivel ma már a honlapokra érkező látogatók nagy aránya - átlagosan több mint fele - a keresőkből, azok közül is a Google-ből érkezik, ezért nagyon fontos, hogy az Ön honlapja úgy optimalizált legyen és ezáltal az adott keresés eredményeként az Ön oldala jó helyen szerepeljen a találati oldalakon

Mit jelent a keresőoptimalizálás, mi a célja?

A keresőoptimalizálás olyan módszerek összességét jelenti, amelyek alkalmazása elősegíti a keresőkben megtalálni a vállalkozás honlapját.
A keresőoptimalizálás célja nem feltétlenül a nagyszámú látogató vagy a nagy PageRank érték. A kevesebb, de valós érdeklődő, ami cége profiljának megfelel, jóval lényegesebb szempont. Ezért nem szabad a keresőoptimalizálást illetve keresőmarketinget figyelmen kívül hagyni.

Közép távon gondolkodva mindenképpen érdemes a keresőoptimalizálást megrendelni, pontosabban fogalmazva, nincs is van nagyon más alternatíva. Ha a tendenciákat vesszük figyelembe, egy keresőoptimalizálás költsége már néhány hónapon belül megtérül. A mai tendenciák szerint egyre többen keresnek a keresőkben. 10-ből 9-en már ma is a Google-t választják, ha információ után kutatnak. A kereső optimalizálást egyszer kell egy hosszabb időszakra megoldani.

Milyen kereső optimalizálási technikákkal lehet megfelelő eredményt elérni?

A keresők a honlapon lévő információkat követik. Ezért lényeges, hogy milyen minőségű, és mennyiségű tartalom található az oldalon. Fontos ezen kívül, hogy minden weblapon található információ elérhető legyen szöveges linkek segítségével. Az On-site optimalizáció magán a honlapon történő tevékenységeket jelöli.

A folyamatban a kulcsszavak kiválasztásakor fontos feladat annak a meghatározása, hogy a kereséskor a potenciális vevők milyen kereső kifejezésekre keresnek a leggyakrabban az Ön üzleti témakörében. Ezt követően át kell tekinteni a potenciális kifejezéseket és kiválasztani azokat, amelyek a legjobban jellemzik az üzlete, vállalkozása kínálatát és a kulcsszavas versenyhelyzetben érdemes rá optimalizálni

Az megfelelő honlap használat figyelembe vételével fel kell állítani azt a weblap struktúrát amely az optimalizálás szempontjából a legjobb eredményeket hozza.

A munka jellege ugyanakkor folyamatos, még egy nap mint nap ezzel foglalkozó szakember sem tudja elsőre felépíteni az online üzleti modelljét. Változtatni, módosítani szükséges, amennyiben az online mérés eredmények ezt mutatják.

A szakemberek továbbá elkerülik a kétélű fegyvereket, mert a Google algoritmus egyre "okosabb" és kiszúrva a csalási kísérleteket, súlyos esetben akár a keresőből való kizárással is büntethet.

Szigorúan tilosak például az alábbiak: fehér alapon fehér színnel kulcsszavak írása a honlapra azért, hogy a keresők "lássák" a kulcsszavaink szép számát, míg a felhasználók a zavaróan sok kulcsszót ne lássák vagy többszörösen felvitt ugyanazon tartalom. Egy site-on, vagy más sike-okon duplikált tartalom jogosulatlan előnynek számít.

A keresőoptimalizálást folyamatábrája:

* online marketing célok meghatározása
* on-site és off-site módszerek felvázolása
* kulcsszavak, kereső kifejezések kiválasztása
* on-site optimalizáció elvégzése
* ajánlások az off-site optimalizációra, website struktúrára és a tartalom marketing szempontok alapján való elkészítésére ill. módosítására

Ellenőrző kérdések megrendelőink számára:

Kik látogatják honlapunkat?
Eléri-e üzenetünk a valódi célcsoportunkat?
Mi a véleménye az ügyfélkörünknek cégünk internetes megjelenéséről és szolgáltatásairól?
Megelőzzük-e a konkurenciát?
Hogyan és mire használják látogatóink az oldalt?
Megtalálják-e a látogatók a számukra és a cégnek fontos tartalmakat?
Megfelelően illeszkedik-e internetes stratégiánk a piaci és iparági trendekhez?

További tájékoztatáshoz hívja szakemberünket! Kapcsolatfelvétel itt.



Referenciák

SzállásPort - fényképes szállásajánló | Céges tréningek | Fotózás | Csapatépítő tréningek | Kereskedelem


Domain nevek

terapia.hu | honlapok.hu | azsiacenter.hu | koncepcio.hu | non-profit.hu | marketer.hu | kognitiv.hu
Szakmai háttéranyagok

PR és internet


Szakkönyvek

Oktatás
Válságkommunikáció
tantárgy leírás 2011
Online marketing
tantárgy leírás 2011
Marketing kommunikáció
tantárgy leírás 2008
Hálózati kommunikáció
tantárgy leírás 2008

Hírarchívum
Adathalászok utaznak a Google-on és Yahoo-n hirdetők adataira
Google Online Marketing Challenge
A világ más részeire is hatást gyakorló internetes társadalom elleni szigorítások ellen civil mozgalom emelte fel a szavát Új-Zélandon.
A magyar internet menő
Direkt marketing 2008

Az internet veszélyei
Több mint 20 ezer weboldalt töltöttek le káros kódokkal
Megbolondult a Google pár órára

Kapcsolat

webcím: www.factory.hu
e-mail: info@factory.hu
telefon: 06-30-28 300 30
2006-2014 © Com Bt.
Üzenetküldéshez kattintson ide