factory.hu
Factory
on-line marketing divízió
tanácsadás és kivitelezés
Honlapkészítés
Webhosting, tárhely
Arculattervezés, webdesign
Keresőoptimalizálás

Szakkönyvek


Aronson, Brad – Zeff, Robbin: Reklám az interneten. Geomédia, Budapest, 2000

Bruner, Rick E.: The Decade in Online Advertising. 1994-2004.
DoubleClick, April 2005.

Bruner, Rick E. – Gluck, Marissa: Best Practices for Optimizing Web
Advertising Effectiveness. DoubleClick, May 2006.

Carlson, Steven: The Rich Media Landscape in Europe. DoubleClick,
November 2006.

Damani, Ravi – Damani, Chetan – Farbo, Dana – Linton, Jane: Online
Marketing. Imano, London, 2006.

Eisenberg, Bryan: „Create Landing Pages that Convert". In: Best of
Web Analytics Guide. ClickZ Network, WebTrends, 2005.

Eszes István – Bányai Edit: Online m@rketing. KJK-KERSZÖV, Budapest, 2002

Gluck, Marissa – Bruner, Rick E. – Dougherty, Heather: The
Evolution of Rich Media Advertising: Current Market Trends, Success
Metrics and Best Practices. DoubleClick, September 2005.

Griffin, Em: Bevezetés a kommunikációelméletbe. Harmat Kiadó, Budapest, 2001

Hoffman, Donna L. – Novak, Thomas P.: Marketing in Hypermedia
Computer-Mediated Environments: Conceptual Foundations. 1995

Janal, Daniel S.: Online marketing kézikönyv, Bagolyvár
Könyvkiadó, Budapest, 1999

Lake, Chris: „A 10-point checklist for landing page design".
http://www.e-consultancy.com/news-blog/361375/a-10--point-checklist-for-landing-page-design.html

Perjés László: Internet@marketing magyar szemmel. Bagolyvár
Könyvkiadó, Budapest, 2001.

Riedel, John – Konstan, Joseph: Szájtpropaganda. KJK-KERSZÖV,
Budapest, 2004.

Ries, Al – Trout, Jack: Marketingháború. Bagolyvár Könyvkiadó,
Budapest, 1999.

Ries, Al – Trout, Jack: Pozicionálás. Harc a vevők fejében
elfoglalt helyért. Bagolyvár Könyvkiadó, Budapest, 1997.

Szeles Péter: Public relations a gyakorlatban. Geomédia, Budapest, 1999.

Sterne, Jim: Web Metrics: Proven Methods for Measuring Web Site
Success. Wiley Publishing, 2002.

Trout, Jack – Rivkin, Steve: Az új pozicionálás. Térnyerés egy
gyorsuló világban. Bagolyvár Könyvkiadó, Budapest, 1998.




Referenciák

SzállásPort - fényképes szállásajánló | Céges tréningek | Fotózás | Csapatépítő tréningek | Kereskedelem


Domain nevek

terapia.hu | honlapok.hu | azsiacenter.hu | koncepcio.hu | non-profit.hu | marketer.hu | kognitiv.hu
Szakmai háttéranyagok

PR és internet


Szakkönyvek

Oktatás
Válságkommunikáció
tantárgy leírás 2011
Online marketing
tantárgy leírás 2011
Marketing kommunikáció
tantárgy leírás 2008
Hálózati kommunikáció
tantárgy leírás 2008

Hírarchívum
Direkt marketing 2008

Az internet veszélyei
Több mint 20 ezer weboldalt töltöttek le káros kódokkal
Megbolondult a Google pár órára

Kapcsolat

webcím: www.factory.hu
e-mail: info@factory.hu
telefon: 06-30-28 300 30
2006-2014 © Com Bt.
Üzenetküldéshez kattintson ide