factory.hu
Factory
on-line marketing divízió
tanácsadás és kivitelezés
Honlapkészítés
Webhosting, tárhely
Arculattervezés, webdesign
Keresőoptimalizálás


A Pressonline oldaláról elérhetők a Digitális pr-nap előadásai.

Vállalati és ügynökségi pr-eseknek, kommunikációs szakembereknek, újságíróknak rendezték meg a Kreatív Újság szervezésében a digitális PR napot 2008 november végén.

"A hatékonyságnövelés digitális megoldásokkal" alcímet viselő programon külföldi és hazai szaktekintélyek tartottak előadásokat. Mint elmondták, több éve tapasztalható az a trend, hogy a hagyományos ügynökségek nyitnak a digitális szféra felé, de ugyanakkor a folyamat a másik oldalról is érzékelhető, az online világból érkeznek a PR felé szakemberek.


Az on- és az offline ügynökségek közötti éles határ mára kezd eltűnni. Ügynökségi divíziók jöttek létre, és lassan a legtöbb ügynökség felveszi tevékenységi repertoárjába a digitális megbízásokat a hagyományos munkák mellett, ezzel is az ügyfelek elvárásainak próbálnak minél inkább megfelelni. A digitalizáció korában elengedhetetlenül fontos szerepük van az interaktív ügynökségeknek és a velük való kooperációnak.

E téma köré szerveznek rendezvényt 2008. november 27-én a WAX Kultúrgyárban. Az eseményen számos külföldi (olasz, holland, amerikai, brit, német) szaktekintély, valamint hazai marketingszakember tartott előadást, amelyet kerekasztal-beszélgetések és workshopok színesítenek.

Az előadások témái - többek között - a digitális világ új kihívásai és megoldásai, az interaktív ügynökségek feladatai, szerepei, valamint a magyar és külföldi webes felkészültség elemzései lesznek. A hazai és külföldi előadók között volt Jakab Áron, Hegyi György, Földesi Tamás és Andress Witterman, Richard Stacy, Jo Stapleton, Ruud Bijl, valamint Paolo Guadagni.

Richard Stacy, a Publicis Consultants alapító ügyvezetője több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, az elmúlt években a közösségi média területeire specializálódott. Aktív blogger, és olyan ügyfelei voltak, mint az IBM, a Procter Gamble, az Európai Űrügynökség vagy az Európai Bizottság. Előadásának címe: Social media revolution.

Ruud Bijl, a magáról elnevezett holland Bijl ügynökség alapító vezetője, amely elsősorban a társadalmi felelősségvállalással és kríziskommunikációval foglalkozik. Újságíróként kezdte, de több mint 25 éve a pr-marketing oldalon dolgozik. Előadásának címe: PR: 0.0 - Végre vissza az alapokhoz.
Andress Wittermann, a Lewis cégcsoport regionális alelnöke az újmédia pr-felhasználásáról beszél, Jo Stapleton, az FD Kinesis ügyfélkapcsolati osztályának vezetője a közösségi média forradalmáról tartott előadást, Paolo Guadagni pedig a világhálón megjelent új vásárlóerőről osztja meg a tapasztalatait.

Richard Stacy, a Publicis Consultants alapító ügyvezetője azt fejtette ki, hogy nem kell drágán tömegmédia-felületet vásárolni, végül Ruud Bijl, a holland Bijl ügynökség alapítója pedig a fogyasztók és a hirdetők közötti párbeszéd fontosságát hangsúlyozza az újmediális közegben.
A factory.hu csapata folyamatosan nyomon követi az online és digitális kommunikációs szakma legújabb eredményeit és munkáiban kamatoztatja.
A Pressonline oldaláról elérhetők a Digitális pr-nap előadásai.

A link (ameddig elérhető): http://sajtotajekoztato.pressonline.hu/site/page.php?menuid=1000001&happid=1784


Vissza az előző oldalra | Az oldal tetejére


További referenciák

Berolina | Lakásfelújítás | Esélyegyenlőség | Cromo Alapítvány | SzállásPort | Céges tréningek | Fotózás

Belföldi apartmanok | Ipari portál | Hvar sziget | Hotels in Hungary | Inchirieri auto


Domain nevek


Retro
Marketinginfo
Lakásfelújítás
SzállásPort

Szakmai háttéranyagok

PR és internet


Szakkönyvek

Oktatás
Válságkommunikáció
tantárgy leírás 2011
Online marketing
tantárgy leírás 2011
Marketing kommunikáció
tantárgy leírás 2008
Hálózati kommunikáció
tantárgy leírás 2008

Hírarchívum
Adathalászok utaznak a Google-on és Yahoo-n hirdetők adataira
Google Online Marketing Challenge
A világ más részeire is hatást gyakorló internetes társadalom elleni szigorítások ellen civil mozgalom emelte fel a szavát Új-Zélandon.
A magyar internet menő
Direkt marketing 2008

Az internet veszélyei
Több mint 20 ezer weboldalt töltöttek le káros kódokkal
Megbolondult a Google pár órára

Kapcsolat

webcím: www.factory.hu
e-mail: info@factory.hu
telefon: 06-30-28 300 30
2006-2014 © Com Bt.
Üzenetküldéshez kattintson ide